Kamis, 19 November 2015

Bolehkah saya Heal Myself? Nah, Kepastian Anda Boleh!

Bolehkah saya Heal Myself? Nah, Kepastian Anda Boleh!

Saya peminat besar DIY (Do It Yourself).

Apabila kedai-kedai DIY pertama dibuka di sana saya berjalan atas dan ke bawah lorong mengisi keranjang belanja saya dengan apa-apa yang patut. Saya juga membeli gerudi elektrik dan meletakkan rak mana-mana, kemudian digantung gambar di mana sahaja saya dapat mencari dinding kosong. Saya berada di roll a.

Sebuah dunia baru dibuka untuk saya. Tiada panggilan lebih terburu-buru untuk tukang paip, juruelektrik, pelukis dan golongan berada. Saya akhirnya mula untuk menjimatkan wang, dan yang boleh berhujah dengan itu?

"Tidak baik untuk Ibu tunggal dengan 4 anak-anak melanggar perkara sepanjang masa", saya berkata kerana saya menepuk diri di belakang.

Apa gunanya saya? Pemerkasaan. Saya berasa kuasa kerana saya yang menguasai sesuatu yang sebelumnya tidak dikenali yang.

Apabila saya mula belajar bagaimana untuk merawat badan dan fikiran saya sendiri, saya mengalami kegembiraan yang sama. Wah! Dan satu lagi dunia baru dibuka.

Penyembuhan Sendiri memperkasakan. Inilah tubuh dan fikiran anda kita bercakap tentang. Adakah anda tidak suka untuk memainkan peranan aktif dalam penjagaan dan asuhan mereka?

Proses pemulihan diri perlu bermula sebelum anda rasa sakit atau turun dengan sesuatu. Ia perlu bermula dalam minda, dan badan akan perlu mengikuti.

Penyembuhan sendiri menggabungkan konsep kesihatan total di semua times.This adalah keadaan semula jadi badan. Hanya apabila satu isu emosi tidak dapat diselesaikan tidak lagi boleh diabaikan, jiwa mula bercakap dengan kami melalui badan. Adakah anda sedar bahawa badan itu bercakap kepada anda? Apa konsep. Tetapi ini bukan penyakit. Ini adalah tarian yang menakjubkan di antara minda dan badan, menjaga kita di landasan yang betul pada setiap masa, dan menunjukkan kepada kita apa yang perlu dibersihkan daripada dan bila.

Satu cara yang kuat dan berkesan untuk melepaskan dan membersihkan isu-isu, dan dengan itu kembali kepada kesihatan, adalah melalui Meditasi.

Sesuai dengan jalan penyembuhan diri, meditasi membolehkan dan juga membantu anda untuk tenang pertama badan, maka fikiran.

Apabila minda adalah santai, seseorang dengan mudah boleh memasukkan dialog dengan mana-mana kawasan badan yang memerlukan kira-kira.

Bercakap kepadanya, menggambarkan ia, hantar cahaya, mandi itu. Dengan kata lain, melakukan apa sahaja yang intuitif merasakan hak untuk heal.Use berpandu Imejan, Kristal, menoreh, mana-mana dan semua teknik relaksasi, dan tidak berputus asa sehingga anda berasa lebih baik.

Anda akan tahu apabila isu ini telah diselesaikan, kerana sejuk akan membersihkan, atau sakit belakang akan pergi, atau sesuatu sepanjang garis.

Saya cadangkan secara rasmi belajar beberapa jenis teknik penyembuhan tenaga. Terdapat begitu banyak di luar sana hari ini, ia tidak seharusnya menjadi masalah untuk mencari sesuatu yang menarik. Dan rakan-rakan dan keluarga anda akan terima kasih. Ia merupakan satu perkara yang bagus untuk mempunyai penyembuh di sekitar rumah. Malah lebih baik daripada tukang paip atau elektrik, bukan?

Tidak ada komentar:

Posting Komentar