Minggu, 22 November 2015

Tiga Natural Home Sembelit Pemulihan Itu Akan Dapatkan Anda Melangkah

Tiga Natural Home Sembelit Pemulihan Itu Akan Dapatkan Anda Melangkah

Terdapat hanya apa-apa yang tidak selesa seperti yang sembelit. Anda bukan sahaja membawa semua bahawa berat badan berlebihan di sekeliling dengan anda, untuk menjadi tumpul itu semua crap. Mempunyai bahawa sisa banyak menghasilkan melepak di dalam badan anda tidak melakukan apa-apa badan yang baik. Bukan sahaja ia menyekat kolon anda, ia boleh melakukan anda banyak kerosakan.

Nombor Satu Musuh: Dehidrasi

Sebab mengapa banyak kerosakan yang dilakukan pada bahagian dalam kolon semasa tempoh sembelit adalah kerana hasil sisa yang cuba untuk memaksa jalan melalui usus anda adalah sangat kering. Ini adalah sebenarnya salah satu punca utama sembelit, tidak mendapat air yang secukupnya di dalam sistem anda. Badan anda memerlukan cecair bersih yang baik mengalir melaluinya untuk berbagai macam sebab yang berbeza.

Adakah Anda Benar-Benar sembelit?

Sebelum kita pergi ke seluruh kawasan ubat sembelit, anda perlu tanya diri anda jika anda sedang benar-benar sembelit. Sebab sebab anda perlu tanya diri anda ini adalah kerana ramai orang boleh pergi dua, tiga, atau empat hari tanpa membuang air besar dan masih tidak dapat dianggap sebagai sembelit. Ini adalah kerana badan semua orang adalah berbeza. Tanda nyata bahawa anda sembelit ialah anda menghadapi kesukaran untuk mod pemindahan. Jika anda sedang duduk di atas takhta itu, menolak dengan sekuat anda tidak berjaya atau anda mengalami tahap kesakitan maka anda adalah lebih daripada berkemungkinan sembelit.

The Three Natural Home Sembelit Pemulihan

Sembelit ialah gangguan usus yang boleh membawa ke lain-lain gangguan usus yang lebih teruk. Terdapat banyak faktor yang berbeza yang berkaitan dengan sembelit dan masalah kolon atau usus, dan beberapa faktor-faktor seperti pemakanan boleh membuat semua perbezaan dalam positif atau cara yang negatif.

Terdapat banyak kaedah yang berbeza boleh didapati untuk meningkatkan pergerakan usus anda yang boleh dibeli di kedai ubat anda, yang ditetapkan untuk anda oleh doktor anda, atau dibeli di kedai makanan kesihatan tempatan anda. Tapi di sini ada tiga perkara yang berbeza yang anda boleh cuba di rumah anda sendiri yang tidak akan kos apa-apa.

Nombor Satu Musuh Adakah Dehidrasi

Seperti yang saya katakan sebelum ini, musuh nombor satu sistem pencernaan dan penghapusan anda dehidrasi. Kebanyakan kes sembelit disebabkan oleh pesakit tidak minum cecair mencukupi, terutamanya air. Jadi, percubaan pertama anda untuk mengembalikan fungsi usus yang betul adalah minum sekurang-kurangnya lapan gelas air sehari yang bersamaan dengan kira-kira setengah gelen. Ini tidak begitu sukar apabila anda minum lebih sehari penuh. Rehydrate diri anda dan melihat jika ini membuat perbezaan. Jika tidak, anda perlu bergerak ke langkah dua.

The Number Two Kawan (pun tidak bertujuan) daripada Usus anda Fiber

Buang air besar boleh biasanya dikawal dengan memakan jenis-jenis yang betul serat. Jika anda makan karbohidrat kompleks seperti roti coklat, bran, pasta coklat bersama-sama dengan jumlah yang banyak buah-buahan dan sayur-sayuran maka anda memberi badan anda serat yang penting yang diperlukan. Dan jangan melakukan ini hanya sebagai percubaan, sebagai sesuatu yang anda akan lakukan untuk beberapa hari sehingga sembelit anda tamat. Simpan ini sebagai sebahagian tetap daripada gaya hidup anda dan anda lebih daripada mungkin akan mengeluarkan berulang masalah. Bergerak ke langkah tiga anyways. Adakah awak

Bangun dari Couch dan Latihan

Senaman yang kerap dianggap sebagai ubat sembelit kerana ia bukan sahaja membolehkan anda sentiasa sihat dan cergas, dan juga mendapat bergerak badan anda yang membantu untuk sistem keseluruhan termasuk air besar anda. Apabila anda bersenam anda juga minum lebih air dan ini bukan sahaja membantu untuk melonggarkan dan melembapkan najis anda ia juga membantu untuk membuang toksin dari sistem anda dan membuat anda bersih dalam jangka panjang.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar