Minggu, 22 November 2015

Suhu yang Spa Sentiasa Akan Sehingga 104 darjah Fahrenheit

Suhu yang Spa Sentiasa Akan Sehingga 104 darjah Fahrenheit

Beberapa spa boleh bekerja dengan suhu spa tombol pelarasan. Ini boleh digunakan untuk membantu dengan memastikan seseorang itu akan dapat untuk mendapatkan suhu yang selesa bersedia apabila menggunakan spa. Walau bagaimanapun, terdapat had kepada suhu spa yang kita boleh gunakan. Purata suhu maksimum di spa yang akan sentiasa menjadi 104 darjah Fahrenheit atau 40 darjah Celsius. Terdapat banyak sebab-sebab mengapa ini berlaku.

Satu perkara penting tentang 104 darjah had suhu spa datang dari bagaimana air yang panas boleh menyebabkan strok haba. Ia melaporkan bahawa air yang pada suhu serendah 106 darjah boleh berakhir menyebabkan seseorang mengalami strok haba. Ini boleh menyebabkan seseorang itu berakhir menyesakkan dan runtuh. Kesan ini boleh menjadi sangat berbahaya kepada badan.

Satu lagi perkara mengenai tawaran suhu spa dengan keselamatan air spa pada kulit. Kulit boleh terbakar apabila suhu air terlalu tinggi. Air yang bekerja di spa yang akan selamat bagi seseorang untuk berada di dalam kerana ia akan dikawal dengan baik.

Perkara seterusnya yang datang dari bagaimana suhu spa akan berusaha untuk memastikan bahawa spa akan selamat di hati orang yang biasa. Ini berasal dari bagaimana air panas di spa boleh menyebabkan hati manusia itu bekerja lebih keras. Seseorang yang boleh berakhir overworking hati seseorang jika air itu adalah apa-apa yang lebih panas daripada 104 darjah.

Ini semua adalah sebab-sebab yang baik mengapa suhu maksimum spa yang kita boleh bekerja dengan akan berada di sekitar 104 darjah. Ini dilakukan dengan kedua-dua keselesaan dan keselamatan dalam fikiran. Ia adalah begitu spa itu jangan menjadi terlalu berbahaya untuk orang biasa untuk digunakan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar